Akademie KM - kdo jsme a co děláme?


Jsme profesionálové přímo z provozu s letitou praxí

Stravování a catering pro národní hokejové týmy během MS v ledním hokeji 2015. Dohled a zajištění akcí - cateringu například pro: národní hokejové týmy během MS v ledním hokeji 2015, Miss České republiky, Kapku Naděje, Právník roku, kongres ODS, Generali Deutschland a pro mnohé další akce (bankety).

Nejsme jen teoretici, ale jsme léty prověření praktici

Řízení a koordinaci všech aktivit souvisejících s provozem hotelových restaurací (včetně VIP služeb), barů, běžných restaurací, bister, kaváren a i dalších provozoven. Učíme první dojem, komunikaci, etiketu a servis s úsměvem, aby hosté odcházeli spokojení a rádi se vraceli. Naše školení jsou praktická, interaktivní a okamžitě využitelná v každodenní praxi s vaším zákazníkem.

Naším společným cílem je nejen předat zkušenosti s budováním a provozem podniku, ale především pomoci zaměstnancům růst odborně, lidsky i morálně, a osvojit si zásady etiky a profesionality, které jsou v pohostinství nezbytné. 


Akademie KM - vítejte v Akademii Kláry Marvanové


Klára Marvanová - zakladatelka, lektorka a garant odbornosti akademie

Jmenuji se Klára Marvanová a celý svůj profesní život se pohybuji v oblasti pohostinství. Pracovala jsem jako manažerka v různých hotelích, od menších po velké hotely. Dnes působím jako konzultantka, lektorka a zároveň i jako externí FaB managerka pro luxusní hotely v Praze. Předávám své zkušenosti v rámci Hotelové akademie KM, kterou jsem založila s jasným cílem - pomáhat lidem z oboru růst, získat jistotu v každodenní práci a naučit se přirozeně profesionálnímu vystupování. Specializuji se hlavně na školení číšníků a servírek, ale školím také studenty, učitele odborných škol i managery hotelů. Mám ráda servis, který je nejen precizní, ale také laskavý, lidský a přirozený. Věřím, že když se host cítí dobře, vrací se - a je to právě obsluha, kdo ten pocit vytváří. Mým cílem je ukázat, jak pracovat s úsměvem, sebevědomím a lehkostí, aby hosté odcházeli spokojení a rádi se vraceli.

Jsem v akademii hlavní odborná lektorka a garant profesionálního školení.

Více o mé osobě (včetně referencí) najdete na webové stránce Kláry Marvanové viz. www.klaramarvanova.cz

Petr Fišer - spoluzakladatel a podpora rozvoje akademie

Jmenuji se Petr Fišer a své působení v hotelnictví jsem zahájil v roce 2012. Začínal jsem od úplných základů – od rekonstrukce více jak sto let staré zanedbané budovy v horách, kterou jsem postupně proměnil v rodinný penzion. Z neznalého začátečníka v pohostinství jsem se stal provozovatelem jednoho z nejlépe hodnocených penzionů v České republice. Hosté naše služby dlouhodobě oceňovali, což se odrazilo i ve vysokém hodnocení – po celou dobu se průměrná známka hodnocení pohybovala okolo 9,5 bodů z 10. V roce 2017 jsme získali prestižní ocenění Asociace hotelů a restaurací České republiky a umístili se mezi TOP 5 penziony v ČR. Moje cesta nebyla jednoduchá, ale díky inspirativním lidem, mezi které patří Klára Marvanová (zakladatelka Akademie Kláry Marvanové) či Miroslav Bukva (generální ředitel řady významných hotelů v ČR), jsem se mohl profesně i lidsky neustále rozvíjet. Věřím, že právě celoživotní vzdělávání a opakovaná praxe jsou klíčem k růstu – jak osobnímu, tak profesnímu. 

V Akademii Kláry Marvanové se zaměřuji na podporu, směřování a rozvoj akademie.


Reference našich zákazníků


Art Nouveau Palace Hotel ***** - Kurz obsluhy: Umění prvního dojmu a servis s úsměvem (etiketa)

Aquapalace Hotel Praha **** - Školení dovedností obsluhy

Pension Pstruží *** - Poradenská činnost v oblasti hotelových služeb a servisu (jak na provoz)

A mnohé další hotely, restaurace, kavárny a bistra (vyzkoušejte nás také - dbejte více o své zaměstnance, o svůj podnik nebo provozovnu, a více vydělávejte)